niedziela, 2 września 2012

Urlop!!! :)

Całe 12 dni w górach!!! 
Beskidy latem są niezwykle piękne! Czas wyruszyć na upragniony urlop! :)

Zostawiam bloga pod opieką Ani, a tymczasem chce podzielić się z Wami kilkoma zakupami, które poczyniłam specjalnie na ten wyjazd.

Z zimowego wypadu udało się przywieść piękne zdjęcia. Autorką większości z nich jest Ania, ale mam nadzieję, że jej nie zawiodę i uda mi się wykonać równie dobre :)

Za każdym razem gdy jeździmy w to miejsce odkrywamy nowe cudowne rejony. Mamy w planach kilka ciekawych tras, jednak tym razem bez ciężkiego bagażu oraz wyłącznie jednodniowe wyprawy!



Aby tym razem nasze spacery były bardziej komfortowe, 
zaopatrzyłam siebie i TESLĘ w odpowiedni sprzęt:



SZELKI K9 POWER
Zdecydowałam się je kupić przede wszystkim ze względu dla wygody TESLI, ale także dla jej bezpieczeństwa. Czarny pies jest lepiej widoczny w czerwonej uprzęży i gdy ma świecące odblaski. Można przymocować do nich latarkę, oraz dodatkowe sakwy. Odkryłam też, że logo jest fluorescencyjne i świeci w ciemności ;)

Sklep: Julius K9 Sport
Cena: 126 zł
PELERYNA PRZECIWDESZCZOWA
Mamy początek września, jesień zbliża się wielkimi krokami. Prognozy zapowiadają chłodniejsze dni, zwłaszcza na południu polski.Trzeba być dobrze przygotowanym! TESLI deszcz w ogóle nie przeszkadza, więc nie mogę się wykręcić od żadnego spaceru i muszę  się dostosować.

Sklep: Decatlon
Cena: 29 zł



BUTY TURYSTYCZNE
Planujemy zrobić kilka kilometrów, dlatego musiałam się zaopatrzyć w porządne obuwie. Było kilka lepszych modeli, jednak w znacznie wyższych cenach.

Sklep: Decatlon
Cena: 199 zł







A co jeszcze można znaleść w Decatlonie: 

Znowu miałam do wyboru te dwa kolory: limonkowy i fioletowy. Jednak wybór był oczywisty! Co prawda w deszczowej pogodzie, mało osób można spotkać, to jednak dopiero zabawnie bym wyglądała w zestawie: fioletowe kalosze, fioletowe poncho oraz pies z fioletową smyczą ;D
(pomarańczowe i czerwone były tylko w rozmiarze dziecięcym)




Co prawda sekcja dla psów jest bardzo skromna, ale fajnie, że w ogóle jest! Można między innymi kupić obroże myśliwskie w dwóch jaskrawych kolorach. Ceny od 26 do 46 zł.



3 komentarze:

  1. ale fajnie, my z racji ochłodzenia się, zaczynamy wydłużać spacery i jak tylko fundusze pozwolą to kupujemy pas biodrowy i smycz z amortyzatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milego wypoczynku :):) I czekamy na relacje z wyjazdu :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu. Wracajcie wypoczęci i pełni wrażeń. Pefo czeka.

    OdpowiedzUsuń