środa, 26 września 2012

Tesla w górach (cz. IV)

Lokalizacja: 977, Polska
Kolejny dzień, kolejne nowe przygody!

Na naszych trasach rzadko spotykaliśmy innych turystów bądź miejscowych. Nie można chyba lepiej odpocząć od zatłoczonej stolicy. Za to lepiej napotkać inne ciekawe stworzenia :)
Cieszę się z każdych nowych doświadczeń TESLI. Im więcej rzeczy zobaczy tym bardziej zrównoważonym psem się staje.

Stado kóz było naprawdę niezwykłym widokiem. Ostrożnie podchodziłam z aparatem, aby przypadkiem ich nie spłoszyć. Jak jednak się okazało gdy ja zrobiłam krok w przód rogacze również się zbliżyły. Troszkę się przestraszyłam, ponieważ wiem jak matki stają się odważniejsze gdy są u boku swoich młodych. Zrobiłam kilka zdjęć i spokojnie odeszliśmy aby nie niepokoić stada. Kozy również się wycofały i pobiegły w dół zbocza.










Czwartek - tego popołudnia wybraliśmy się na krótszy spacer. Jednak równie ciekawy. Z naszej chałupki 'wdrapaliśmy' się na Banicę, skąd przeszliśmy się do pobliskiego schroniska.

Przed przucupnięciem na posiłek, poszliśmy na pobliską łąkę, pstryknąć kilka fotek (sesję letnią) którą mogliście zobaczyć w poście z przed kilku dni. Jak byliśmy już zadowoleni ze zdjęć, a ja z TESLĄ wystarczająco zmęczone wygłupami na polanie, podreptaliśmy do schroniska. Na miejscu zamówiliśmy sobie po piwku i oczywiście przepyszny smalczyk do tego.

Początkowo obawiałam się, że nie uda się nam wejść na posesję, bo zostaliśmy obszczekani przez stróżująca sunię. Na szczęście za chwilę wyszedł właściciel i poinformował, że możemy spokojnie wejść. 'Gospodyni' przywitała się łagodnie, lecz gdy TESLA próbowała ją zachęcić do zabawy, suczka odpowiedziała solidnym warknięciem. Widocznie jest dużo starsza i nie lubi takich szczeniackich wybryków. Nie było jednak żadnego problemu, usiedliśmy z boku i bez wadzenia konsumowaliśmy nasze zamówienie.








Dzień: 6.09.2012
Pokonany dystans: 7 km 

3 komentarze:

  1. oja .. nie wiedziałem .. pani mówi, że trolle jedzą kamienie .. czy jakoś tak .. hmm muszę zweryfikować informację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No właśnie same posty nie wnosiły więcej niż kolejny spacer, ale zdjęć miałam tak dużo i ciężko było mi je wyselekcjonować. Stąd tyle części :D

      Usuń