środa, 19 września 2012

petycja o wybieg w Ursusie trafiła do gazety



To będzie taki post nie post ;-)
Od lipca zbieramy podpisy pod Petycją w sprawie wybiegu w Ursusie.
Dziś sprawa trafiła na łamy gazety Głos Stolicy


Właściwie kolejny raz jestem dłużniczką sklepu PetPlanet z Ursusa. To Oni zgłosili się do nas z chęcią pomocy – zbierają realne podpisy pod petycją. W sumie siła ponoć tkwi w internecie, a zebrałyśmy tam tylko 29 podpisów.
W sklepie jest już ich 250!!

Nie umiem wyrazić jak jestem im wdzięczna za pomoc.

To oni też skierowali do mnie dziennikarza, pana Piotra Sym, którego tekst można przeczytać w Głosie Stolicy.

Niedługo kończymy zbieranie podpisów. Kolejnym krokiem będzie przeliczenie ich i złożenie w Urzędzie Dzielnicy Ursus. Potem oczekiwanie na rozpatrzenie petycji. Kawał czasu i pracy przed nami, ale jestem dobrej myśli. Dziękuję wszystkim za poparcie! :-)

GŁOS STOLICY, 19 WRZEŚNIA 2012 (NR 18)

2 komentarze:

  1. Gratuluję przebicia i trzymam kciuki za Was i pomimo tego, że stolica to jakby nie mój rejon :) to bardzo podoba mi się Wasza inicjatywa, a w przyszłości, kto wie, może i jej realizacja. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! kciuki się zawsze przydają, trzymaj je mocno! :)

      Usuń