niedziela, 14 kwietnia 2013

Dzień Wielkiego Remejkowania Psów w salonie PetPlanet

Lokalizacja: Ursus, ul. Wojciechowskiego 33, lok 45
W ubiegłą sobotę wybrałam się do Ursusa na dzień otwarty zorganizowany przez nasz zaprzyjaźniony sklep zoologiczny i salon strzyżenia i pielęgnacji psów PetPlanet.

Ostatnio nabyłam furminator, ale nie byłam pewna czy dobrze go używam oraz spotykając się z różnymi opiniami miałam kilka dodatkowych pytań co do tego narzędzia. Dlatego nie mogłam, nie skorzystać z takiej okazji! :)





PetPlanet poprzez swój fan page na facebooku stworzył wydarzenie, zachęcając do przyjścia taką oto promocyjna ofertą:

"od 8.30 do 14.00 nasz groomer będzie do Waszej dyspozycji :) Przyjdźcie do Nas, a bezpłatnie udzielimy Ci cennych porad jak profesjonalnie: wyczyścić uszy i oczy u psa, skutecznie i bezboleśnie wyczesać oraz rozczesać psa, wykapać psa by uzyskać najlepszy efekt, a przy okazji zminimalizować stres (bezpłatnie będzie można otrzymać broszurę pt."język psa"), podciąć pazurki by nie było to utrapieniem dla czworonoga oraz jego właściciela (bezpłatnie będzie można otrzymać broszurę z ilustracjami jak podciąć pazurki). Tematem przewodnim eventu będzie pielęgnacja pazurów, dlatego ZAPRASZAMY WSZYSTKICH KLIENTÓW SKLEPU ORAZ SALONU PETPLANET ZE SWOIMI PUPILAMI NA BEZPŁATNE PODCIĘCIE PAZURKÓW!!! Dodatkowy bonus: zgodnie z obietnicą, będzie można na własnym czworonogu bezpłatnie przetestować bardzo modny ostatnio furminator. "

Na miejsce dotarłam około godziny 10:00 i na szczęście nie było w tym momencie kolejki, więc mogłam od razu zostać przyjęta. Mimo, że Tesla pod ciężarem swojego ciała sama sobie wyciera pazury chodząc po chodniku, to po zimie były troszkę za długie i dlatego skorzystałyśmy z okazji aby przyciąć kilka z nich, a także obowiązkowo wilcze.

Dodatkowo dowiedziałam się, że u labradorów warto przyjrzeć się włosom rosnącym pomiędzy poduszkami na łapach. Ponieważ gdy wystają one za bardzo, może powodować to, że psina będzie się ślizgać na niektórych gładkich powierzchniach. Jednak przy przycinaniu trzeba być bardzo ostrożnym, bo łatwo można przez przypadek wraz z włosem wyciągnąć skórę i ją skaleczyć. Tym bardziej taki zabieg lepiej pozostawić profesjonalnemu groomerowi.

Specjalnie na tą okazję, wzięłam ze sobą furminator, który niedawno nabyłam. Byłam ciekawa czy akurat ten model się nadaje i czy wyczesuje nim włos prawidłowo. Groomerka potwierdziła, że jest do dobry egzemplarz i pokazała mi (o czym nie wiedziałam), że można w nim wymieniać ostrza :) Dowiedziałam się, że wyczesując psa należy wykonywać w miarę delikatne i krótkie ruchy oraz, że zabieg ten najlepiej powtarzać zabieg co kilka dni, ale w sesjach nie dłuższych niż 5 min (lepiej krócej, a częściej)

U Tesli raz na jakiś czas pojawia się łupież i postanowiłam również o to zapytać. Podobno jedną z przyczyn może być zbyt suche powietrze w mieszkaniu. Cenna uwaga!

Na sam koniec Tesla dostała w prezencie smakołyk za to, że była taka spokojna i dzielna :)

DZIĘKUJEMY! :)
...


O tym jak właściciele PetPlanet (z własnej inicjatywy) postanowili nas wesprzeć możecie przeczytać w poście "Petycja ws wybiegu w Ursusie"



źródło: www.facebook.com/PetPlanetWarszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz