piątek, 11 maja 2012

wybieg dla psów w Dzielnicy Ursus

Lokalizacja: Ursus, Warszawa, Polska
no cóż… otrzymałam odpowiedź.
Niestety Dzielnica nie dysponuje terenem ani nadmiarem środków. Z tego powodu nie jest przewidziana budowa takiego obiektu w najbliższych latach.

Nie ma co się załamywać, bo sprawa jeszcze nie jest stracona ;-)
Trzeba znaleźć tylko teren – a mam w zanadrzu pewien plan
i finanse – tego jeszcze nie wymyśliłam ;-)

Ogólnie rzecz biorąc nie patrzę na sprawę wybiegu dla psów jak na, ujmijmy to, pastwisko, czy fanaberię psich-naturalsów. Chciałabym by było to miejsce aktywizacji ludzi z mojej dzielnicy.
Ponoć posiadanie psa sprzyja socjalizacji i obniżeniu poziomu stresu oraz spadkowi ciśnienia ;-)
Dlaczego tego nie wykorzystać? Pies jest lepszym powodem do przebywania na świeżym powietrzu niż samo posiadanie parku za domem.
Przecież można spróbować propagować szkolenie psów jako formę relaksu, sportu czy poprawy bezpieczeństwa. Taki teren byłby jak boisko.

Grzebiąc gdzieś w internecie znalazłam dyscyplinę Rally-O, którą w skrócie można by określić jako Obedience na luzie ;-) Chciałabym móc kiedyś zorganizować takie osiedlowe, w koniarskim świecie ładnie się mówi Towarzyskie, zawody. Było by miło poznać więcej ludzi, którzy mieszkają obok


------------- Sprawa się rozwija. Wszystkich, którzy trafiają tu w pierwszej kolejności zapraszam do nowszego posta List do Burmistrza Dzielnicy Ursus w sprawie wybiegu dla psów

1 komentarz:

  1. Finanse to różne fundacje, grantu UE itp. Myślę, że jeśli przedsięwzięcie by się sformalizowało np w formie stowarzyszenia, szanse na sfinansowanie by się znalazły.

    OdpowiedzUsuń