piątek, 10 sierpnia 2012

kupa pomysłów





Ostatnio gdzieś na Facebook przeczytałam, że niektórzy posiadacze psów mają utrudniony dostęp do torebek na odchody, o koszach nie wspominając.
Oto kilka pomysłów na rozwiązanie tego problemu :-)

Co do torebek, to dla mnie sprawa jest jasna - kupić własne. Miejskie papierowe są trudne we współpracy, ale dobrze, że są. Moje ulubione miejskie stacje mają duże torebki foliowe, nie papierowe

Jak już nabędziemy torebki, to łatwo o nich zapominamy. Zwykle dzieje się tak, gdyż nie mamy specjalnego dla nich miejsca i "wędrują" nam po kurtkach, torbach i kieszeniach. Czasami używanie zaopatrzonej kurtki nie zbiega się w czasie z wyprowadzaniem psa i mamy kłopot.
Co możemy zrobić? Kupić brelok dyspozytor torebek i np. przyczepić go do smyczy. Takich produktów w sklepach zoologicznych jest coraz więcej i są coraz ciekawsze :-)

Kostka jest chyba najpopularniejszym wzorem. Znajdziecie ją w wersji mono czy stereokolorowej, z diamencikami czy panterką.

Festyn ten dotyczy również wzoru typu "saszetka" - nie umiem tego inaczej nazwać ;)




Są też i ładne i ekologiczne.
http://earthrated.com

To była klasyka.

Ola zwróciła mi ostatnio uwagę, że wybieg, ze względu na nasze położenie geograficzne powinien być oświetlony, racja. Po ciemku trudno znaleźć też kupę, ale na to też jest rozwiązanie! ;-)

Brelok z latarką LED :)
cena 19,99*



No dobrze, to jak już mamy zawsze ze sobą torebki, to co z tymi koszami??

Jest i na to pomysł :) Dyspozytor torebek, z karabinkiem do przyczepienia smyczy oraz miejscem do schowania zapakowanej kupy :) Cena 39,99*





 Jak sam producent sugeruje jest to wersja small. Kupa labradora raczej tu nie wejdzie… :D

To jak, znaleźliście coś dla siebie? :-)

A co z kupami?
Można je wrzucić do każdego kosza, albo zasilić nimi latarnie w parku ;-)



* Ola powiedziała, że mnie z tego sklepu kiedyś wyrzucą… dlatego nie powiem, gdzie można te gadżety znaleźć, ale pewnie się domyślacie gdzie najczęściej grasuję ;-)

2 komentarze:

  1. ten z latarką mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem za latarką :)
      tylko chyba z jakimś czarnym nie czerwonym plastikiem
      Berek ma czerwoną obroże, to będzie mu pasować ;)

      a i w zestawie są już rolki więc, te 19,99 to całkiem tanio

      (w tym samym sklepie w tej cenie można nabyć 4 rolki- jakieś 120 torebek)

      Usuń