sobota, 21 kwietnia 2012

Szkolenie w prezencie!

siad przy lewej nodze
Tesla na swoje pierwsze urodziny dostała w prezencie szkolenie. Jednak cały czas się zastanawiam, która z nas ma większą fraide z zajęć? :)

Na pierwszy etap wybrałam:
kurs PT - PIES TOWARZYSZĄCY 1 stopnia

Jest to absolutna podstawa, której każdy pies powinien być nauczony. Nie tylko ze względu aby był posłuszny, ale również aby właściciel mógł zadbać o bezpieczeństwo swojego podopiecznego.



Szkołę BARITUS polecili mi sąsiedzi. Wyszukałam opinie w internecie i po przeczytaniu wielu pozytywnych opisów zdecydowałam się zapisać i sprawdzić to na własnej skórze. Kurs odbywa się 2x w tygodniu (w sobotę i w niedzielę) a każde z zajęć trwa około 1,5h. Ani śnieg, deszcz czy dokuczliwy upał nie jest wystarczającą wymówką do odwołania zajęć. Zarówno Tesla jak i ja, w każdy piątek z niecierpliwością wyczekujemy kolejnego weekendu, ponieważ zajęcia fantastycznie wpływają na rozwój Suni jak i mój! Jestem bardzo zadowolona z wyboru właśnie tej szkoły, którą wszystkim serdecznie polecam!

leżeć | zabawka w nagrodę
siad-zostań | równaj

siad-zostań | nagródka!
"Misiek" golden-labrador mix

"?" jack russell terrier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz