poniedziałek, 1 października 2012

Tesla, już ROK jesteś z nami - jak to wytrzymaliyśmy? :)

365 dni razem! 

To dokładnie rok temu do naszego domu zawitała TESLA! Czas ten minął bardzo szybko, ale na szczęście nazbierało się dużo cudownych wspomnień!

Z tej okazji postanowiłam zrobić mały 'rachunek sumienia' ;)

Nasza sunia ma na swoim koncie parę osiągnięć. Zarówno tych lepszych, jak i tych gorszych ;)  Ania wpadła na genialny pomysł, aby zrobić takie podsumowanie :)

Tesla w liczbach:
- 30 kg i 45 cm w kłębie - tyle co Waran paskowany
- 12 psich przyjaciół - dwunastka jest oklepana, może być Parszywa dwunastka
- około 150 kg zjedzonej karmy, czyli tyle ile waży delfin garbogrzbiety
- około 550 wypitej litrów wody - pojemność bagażnika Lancia Thema 8.32
- około 1100 sztuk zużytych torebek na odchody  - to daje około 253 kg, czyli więcej niż waży największa Sztabka złota
- 4 szwy na łapie + 7 na brzuchu
- około 22 wizyty u weta, ...a co wydarzyło się w 22 odcinku?
- 1 ukończony kurs PT1, więc ma wykształcenie podstawowe, dzięki któremu mogła by zostać np Spawaczem ;D
- 30 rzeczy, które co najmniej nadgryzła: 2 piloty, 1 hantelek, 10 spinaczy do bielizny, 2 pary butów, 1 ładowarka, 5 opakowań leków, (ukradła) 6 kajzerek, solniczkę i pieprzniczkę i mój paznokieć - za co można by kupić 2 worków karmy
- 24 zabawki: 15 piłek tenisowych, 2 piszczące, 3 szarpaki, 1 sznurek, 3 gryzaki.
- 11 psich akcesoriów: 2 smyczki, 1 szelki, 3 kagańce, 1 linka, 2 gwizdki, 2 legowiska
- 2 szkody: 2 przewrócone osoby na koncie
- 3 prześwietlenia: psich stawów + głowa sąsiadki
- około 1930 kilometrów spacerów (1830 km codziennych spacerów + 100 km podczas urlopów) odcinek równy długości rzeki Madeiry

A co dzięki niej zyskałam?

- fajnych, nowych znajomych
- więcej cierpliwości i dokładności
- przeczytałam więcej książek niż w przeciągu ostatnich 15 lat
- nadprogramowe szczepienie przeciwko tężcowi
- więcej ruchu na świeżym powietrzu
- satysfakcjonujące hobby
- założyłam blog :)


i dostała od nas taki skromny prezent:

Uszy i różne żwacze w większej ilości :)


 \

... nie wiem na ile przez ten rok udało mi się pozytywnie wpłynąć na charakter Tesli, ale za to ona zdecydowanie wzbogaciła moją osobę! Jest moją terapeutką i towarzyszką!

 





6 komentarzy: